Vikt.

Jag har inte sagt det men jag har skaffat mig en PT. WOHO!
Han heter Tom och är toppen. Jag är ju motiverad av egen vilja men han ska se över hur mycket jag rör mig på en dag och hur mycket jag äter och dra i lite trådar helt enkelt. 

Men vi bestämde också för att chilla lite med styrketräningen. Jag kan gå på pass som Bodypump eftersom det inte handlar om att bygga muskler. Samma sak är core och multi bra grejer för att behålla styrka men inte bygga mer. Så det blev visst mer viktblogg än jag tänkt mig att det skulle bli.

Därför så tänkte jag anmäla min blogg till www.vitkbloggar.se
.


Så jag tänkte joina!
I hopp om att få fler läsare och därför ännu mer motivation!

Kommentarer
Postat av: Tackan

Spännande med pt! Vet att det börjar bli ganska vanligt men låter verkligen lyxigt i mina öron. Får man fråga vad det kostar på ett ungefär.?

2011-11-13 @ 19:41:02
URL: http://Farhuset.bogg.se/far
Postat av: C

Vd spännaande, är det bra med PT? Vad kostar det? är sugen själv!

2011-11-14 @ 19:16:03
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0