På bättringsvägen.

Idag har jag varit på teatern och haft avslutning med småbarn. Första dagen jag varit utanför lägenheten sen jag kom hem i lördags. yaay jag vinner :D

Var hos min fantastiska (läs pucko) läkare idag. Han som gav mig beskeded om att det inte är något fel på min sköldkörtel och att jag inte ens är i närheten av diabetes (yaay)
Sen lyssna han på mina lungor och vi pratade om min astma. När vi pratat klart om det så vill jag diskutera vad som kan vara fel med mig och varför jag inte kan gå ner i vikt. Så därför säger jag;
"Ja anledningen till att jag ville kolla sköldkörteln..." blir avbruten av läkaren som säger;
"Va? ska vi kolla sköldkörteln?" 

Då kände jag att han inte är skarpaste kniven i lådan eftersom han redan har berättat för mig att det inte är något fel på den och hunnit förtränga det på sju minuter. Spännande.

Men jag fick en ny astmamedicin (hej då 630 spänn), och två remisser, en till någon som ska undersöka om jag har sömnapné (andas är väl överskattat? jag sover ju.) och en till en dietist. woopwoop, jag ger mig inte. it's on! För det här sitter fantiskt inte bara i huvudet!

Jag känner mig taggad och tänkte försöka gå på spinning måndag morgon (07.00). 

Nu signar jag och min astmamedicin ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj shitt! Lurig doktor! Bra att du inte ger dig iallafall :) Rätt som det är så ger det med dig! :)



svar: Ja, det var jättekul med hopprep, även fast det var svinjobbigt :O Längtar sååå till våren när jag själv kan börja hoppa igen, på riktigt :)

2011-12-07 @ 22:47:13
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0