15 000 steg senare och försvunnen motivation är tillbaka!

Jag har börjat räkna steg och idag blev det hela 15'000! Målet är att ligga på över 10'000 varje dag. De två senaste dagarna har jag ju lyckats med råge :)

Efter morgonens vattengympa gick jag in i spinnsalen och satten mig i instruktörscykeln och provade till olika låtar. Det kändes asbra och jag hittade tillbaka till min motivation. Där ligger den, jag ska bli instruktör och jag behöver min benstyrka och min kondition!

Ohohoh.. Morgondagen bjuder på Teater (jag är teaterlärare/teaterlärarassistent på ett ställe som heter Miniteatern) tänkte promenera dit för att få lite steg ;) Efteråt tänkte jag gå på 30 min spinning och ett Boxpass, så jag kan inviga mina nya boxhandskar! :D

TAGGAD.  <3

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla fina du, vad glad jag blir! <3

2011-11-16 @ 11:52:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: C

Starkt jobbat! många peppkramar till dig, och vad skönt att motivationen är tillbaka. <3

2011-11-17 @ 22:05:04
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0