En tisdag med mycket rörelse.

Idag mina vänner blev vattengympan av, till skillnad från igår. Jag hoppade och skrek som en galning. Jag är bra, ni borde prova djupvattengympan på Forsgrenska badet antingen måndag klockan 18.00 eller tisdag klockan 07.00.

Efter vattengympan gick jag in på gymmet, körde 15 min crosstrainer för att få upp pulsen lite mer och efter det körde jag skiten ur triceps och bröstmuskler. Jag skakar nog fortfarande lite. Avrundade med 10 minuter till på CTn.

Jag älskar att köra hårt.

Jag överväger att åka iväg till Västertorp och köra lite mer på crosstrainer eller försöka springa lite. Men vi får se. Jag vill alltid så mycket dagen innan vilodag xP


I Februari ska jag gå en instruktörsutbildning i spinning. Jag har, som den nörd jag är, kikat efter spinnningskor.
Dom här är i en lagom prisklass och verkar bra! givetvis från sportamore.se.
Shimano M-087
Men ska ta en runda på andra sportaffärer innan jag bestämmer mig. 



Kommentarer
Postat av: broccoli

spinningskor har jag hört är en bra grej ;) om jag får upp nytt intresse för det igen ska jag nog också skaffa eftersom de mer eller mindre per automatik gör att man bränner ännu lite till på spinningcykeln^^



puss du kämpar så sjukt bra pälsk! :D

2011-10-25 @ 18:11:10
URL: http://minnochlinna.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så duktig du är med träningen!!



Vad kul att du gillar min blogg! Du kan ju alltid prenumerera på den på Bloglovin, så missar du den inte.

2011-10-25 @ 22:16:00
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0