god morgon Söndag.

Igårkväll så drack jag vin. En hel del faktiskt. Nu är jag mör i skallen och i magen.

Upproret i magen ledde till en frukost bestående av Två stekta korvar och keso. ja, alltid keso! Jag hade lite majs och rödlök till. smarrigt smarrigt. 

Idag är en vilodag. Dels för att jag har tränat mycket den här veckan så jag måste låta kroppen återhämta sig på så sätt och dels också för att jag drack vin. Alkohol behöver kroppen också återhämta sig ifrån. Soffläge är alltså helt och hållet godkänt som dagsplan.

Jag sitter i stunden och längtar efter att mitt paket från sportamore.se ska komma. Jag har beställt nya sportBHar och jag är supertaggad på att dom ska komma! Det är tag 3 betala för 2 så helt och klart värt det! 

Nike New Nike Pro Bra
Nike New Nike Pro Bra
Nike New Nike Pro Bra
Jag tycker att dom är superfina! Verkar som en bra modell. Men jag ska utvärdera dom imorgon. Ett spinnpass och instruktör på vattengympan borde vara prov nog.

Nu kurrar det i magen igen, så ska nog äta lite lunch strax. 

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; tusen tack för din kommentar. det är ungarna jag brinner för så det kan förklara en del ;)

2011-10-23 @ 15:30:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: emilia

snygga toppar, skulel kunna tänka mig den vita!

2011-10-24 @ 12:33:32
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0