Godkväll såhär på en vilodag.

Imorgon blir en lång dag, börjar klockan 06.00 och kommer köra vattengympa på forsgrenskabadet (komsikom :D) och sedan simskola. Jag slutar redan vid 11.30, första gången, men jag börjar igen vid 14.00 och jobbar till 22.30 så jobbar sammanlagt 13,5 timmar. Men därimellan kommer jag vara på spinning och coren. Tiderna är tajmad med min träning, VÄRT!

Idag har jag inte bara vilat utan även ätit glass! MEN det gör faktiskt ingenting. 
Jag har faktiskt dessutom planer på att inte äta något sött på över en vecka. Nästa fredag kväll kan jag tänka mig att unna mig själv något. Men hey, socker är inte allt. Tacka vet jag keso! <3
Nu ska jag krypa i säng så jag får ordentligt med sömn, jag ska trots allt hålla igång länge imorn. 

:)

Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

Ny bloppis på bloggen med riktigt billiga priser, ta en titt :)

2011-10-26 @ 23:21:44
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: A.L

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

2011-10-27 @ 01:12:35
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0