Intersport kör på ocker?

Ja men just det!
Var på jakt efter en pulsklocka och en Iphonehållare till träning. Dock ville dom ta 1000:- spänn för sina billigaste pulsklockor på Intersport! Usch. Jag tänker mig den billigaste amatörklockan så jag kan känna mig för lite. Vilket var dom för tusenlappen. Urk.
Dock hittade jag någonstans att lägga Iphonen när jag tränar! <3

Tjii fick jag när jag provade den. Iphonen går ju inte alls i! jag blev lurad på intersport... *morr*

150:- på Intersport. 

Intersport är också en affär jag gillar. Yupyup. Hmm. ska se hur dom hanterar det imorn, jag kanske fortsätter att uppskatta dom.

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken och accessoarer för dig och ditt hem.



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-10-26 @ 21:03:55
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0