Livsnjutare.

Jag är en livsnjutare. Men jag är också flexibel. Fick sug efter lite pizza så just nu har vi en pizza i ugnen. Botten är gjord på grahamsmjöl och jag har inte fullt så mycket ost på. 

Ja absolut, jag är fullt medveten om att jag kommer tappa fett en massa massa mer om jag lever på keso och avokado fram tills att jag har nått min idealfigur. Men hur kul är det? 
Att äta ska faktiskt vara kul. Men man kan tänka till lite. Byta ut dom snabba kolhydraterna mot långsamma. 

I morgon ska jag gå på Rachels spinnig på Forsgrenskabadet. Och det säger jag er, hon är H-Å-R-D. Förra veckan klämde jag i så hårt att jag fick en astmaattack ochn var tvungen att kliva av cykeln efter 20 minuter. Så bricanylen kommer få vara med den också.


Ska under morgondagen lägga upp träningsplanen för v. 43 :)

Nu ska jag äta min Pizza och dricka mineralvatten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0