Nyttighetsdagen, den första ordentliga på länge.

Jag har verkligen varit nyttig idag.

Till Frukost åt jag Yogurt med en massa gott men nyttigt i, samma som jag åt i söndagskväll.

Till Lunch gjorde jag en kesopannkaka på ett halvt paket keso, 2 ägg och 2/3 dl rågmjöl. Det åt jag med två skivor kalkonbacon och en klick drottningsylt.

Middagen blev en pastasallad som bestod av fullkornspasta, strimlad kalkon, riven morot, tomat, purjolök, fetaost och en dressing gjord på Creme fraiche, cantadou pepparotsost och lite kryddor. 

Dagens träning
har också varit bra, powerwalk innan frukost och sen ett spinningpass på kvällen. Jag kände mig så hög på endorfiner att de 45 minuter vattengympa jag ledde flög förbi. Fullbokat pass där alla var supernöjda. Jag själv var också nöjd, dom tog i för kung och fosterland och kämpade varenda sekund. När man som instruktör har sånna otroligt engagerade och fantasitska deltagare förstår man varför man är instruktör! Jag älskar verkligen att vara instruktör! 

Nu är det dags att krypa ner i sängen eftersom det är vattengympa imorgon bitti också. 7.00 pigga och glada! Någon som är taggad på att komma till Forsgrenskabadet? :) Jag har en önskan och vision om att ta en powervalk dit imorn. Men jag är dålig på att komma upp. Jag tenderar till att hellre sova en extra halvtimme. Jag ska göra mitt bästa. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0