Så står man där med en lång näsa...

Jag väntade spänt på att min Sambo skulle hämta paketet från Sportamore. (eftersom jag håller på att skriva mig hos honom var det lättare att beställa paketet i hans namn nu innan mitt namn faktiskt står på dörren).

Jag blev lagom snopen när jag insåg att paketet inte alls var från sportamore utan faktiskt var till Marcus! Det högg till i hjärtat. Så jag ringde sportamore för att kolla vart mitt paket är!! Det är tydligen så att Schenker har lyckats schabla bort mitt paket! Så det trevliga killen från kundservice har lovat att spåra på vilka villovägar mitt paket har farit och försöka rätta till det. Jag väntar på mitt samtal.
Det jag har hört om sportamores sätt att hantera när något blir fel är enbart positivt och jag känner bara lite småbitter eftersom jag tänkte använda en av BHarna idag. Men sånt är livet. ;P

Jag känner mig bara så helt omotiverad och lite rädd för att gå på spinningen idag. Förra veckan gick det det ju inge vidare. MEN det är lite därför jag skapat denhär bloggen. Går jag inte på spinningen nu så kommer ju ingen vilja läsa. För vem vill läsa om hon som fegar ur? Det är bara å peppa, det är 2,5 timmar kvar tills det börjar. WOOPWOOP. Efteråt ska jag jobba. Vattengympa makes the money come to me. :)

Jag skriver nog en bit till ikväll. Shululu. ^^

Kommentarer
Postat av: Clara

hihi, hej Linda! Jag har också tänkt den tanken, ska prova det!

2011-10-24 @ 14:49:43
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0