Jag bjuder på den.

Jag bjuder på denna härliga svettbild! Känner man sig inte fräsch på ett mottsägelsefullt sätt när man tränat hårt och svetten har sprutat? :D



Först inledde jag dagen med att städa det sista och lämna tillbaka nycklarna till lägenheten jag har. Nej juste, hade. :) 
Var på postenhuset och kickade ass med min awsome vattengympa. (har jag nämnt hur jävla bra jag är?) 
Efter det var jag på gymmet idag och slet som ett djur. Jag är så slut att jag inte kan stå på benen! hua.. Jag åt sen lunch på glass och pastahuset och fick i mig HELA monsterportionen pasta carbonara. Alltså, poritionerna är enorma! look for your selves!

Normalt äter jag halva, max två tredjedelar. Idag sa det slurp! Till råga på allt var jag hungrig tre timmar senare. Slitit hårt någon? ;) 

Men det blir hårt nu. Jag ska ligga i nu dom här tre veckorna innan spinnutbildningen!

Planen är enligt följande de tre kommande veckorna;
Måndag; spinn 45 innan min vattengympa börjar.
Tisdag; Vattengympa på morgonen, simskola på dagen och kvällsmässigt blir det  egen spinning i 1 h och 45 min spinn med instruktör (sker inte nu på tisdag eftersom jag ska hålla vattencrikel)
Onsdag; Först vattengympa sen löpning och crosstrainer.
Torsdag: blir det antingen vila eller spinn mitt på dagen. Ett vattengympapass hos posten på eftermiddagen (första veckan har jag lovat farmor att äta lunch med henne)
Fredag: ett försök till att gå på morgonspinning, annars får det bli så roligt som att gå vi 17 i 45.
Helgen blir nog lite vila. Söndag kanske lite gym ^^

Fullt upp. men det är så jag trivs.

Ja just det! Sutsöget är borta, nu ska jag bara undvika det i massa dagar till. jag har snart avklarat den 12e dagen av 55.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tack så mycket! Vi ska klara det här :)

2012-01-29 @ 22:36:45
URL: http://lizettethornellthyr.blogg.se/
Postat av: mimmi

ååh, det där ser riktigt gott ut!

2012-04-01 @ 14:20:51
URL: http://mimmisworkout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0