jag kan ju det här.

Ja som det står, jag kan ju det här. Jag har ju lyckats få sambon att tappa snart 20 kilo (hör jag applåder?)

Men jag har lite experiment jag tänker prova. Tror inte jag tränar imorn. Tror jag drar igång igen på onsdag. hostan är inte riktigt över men nästan. Jag har inte hostat på nån timme vilket är enormt framsteg. Jag kan åter igen ANDAS utan att det känns som att någonting ligger och rullar upp och ner i luftstrupen. 

Imorn kör jag vattengympa. Vårterminen drar officiellt igång och det är dags att inviga nya passet :D spännande spännande :)

Jag planerar på att börja med Yoga hemma på regelbunden basis. Det känns som att jag kan behöva sträcka ut mig lite. Ska bara göra lite plats i våran minimala lägenhet. 

Men nu ska jag krypa i säng och sova ut lite extra innan morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv. precis. det är inte "BARA" att göra saker, för kroppen kanske har andra planer för en liksom. <3

2012-01-09 @ 07:02:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: angående 1500 kcal så har jag läst runt massor på olika sidor och där står det att även om man tränar ett par gånger i veckan så är 1500 kcal per dag bra om man vill gå ner i vikt. Jag kanske kommer upp i nästan 2000 ibland, men då försöker jag träna mer.

2012-01-09 @ 07:03:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0