Smakligt i sjuka nyårstider.

Givetvis lyckades jag bli sjuk. Livet är inte alltid rättvist. Det kryper i hela kroppen, JAG MÅSTE TRÄNA.

Livet suger lite, men trots den vidriga hostan tänker jag köra vattengympa imorn! Hårt träning ger jag till senast måndag. Den 9e blir det hård hård svettig träning.

Idag har vi ätit smarrig kycklingröra på mörkt bröd.
Allt som behövs är creme fraiche, kyckling, majs och kryddor.
Jag använde salt, peppar, massa curry och paprikapulver samt lite chiliflingor.


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: okej nej, då vill jag hellre ha ägget som det är, hatar verkligen majonnäs... det enda jag älskar på ägg är just kaviar.. =/

2012-01-07 @ 10:52:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack för tipsen! det blev dock vanlig kalles :) eftersom det inte är alls särskilt mycket jag äter av det så är det lugnt. :) tillsatser är såklart dåligt, men äter mycket naturligt och gör alltid allt från grunden annars (så ofta som möjligt i alla fall) så det känns okej :D

2012-01-07 @ 15:44:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0