Förkyld och bitter.

Att vara sjuk är det västa jag vet. *morr morr*

Ligger handlingsförlamad på soffan och funderar på att baka lite julgodis. Behöver bli mer stimulerard än att kolla på den dumma bruden på lyxfällan. Killen är ju förvisso lika naiv men han inser ju fakta. Hon tror att hon kan köpa och låna utan konsekvenser. Dumasses.

Jag tänkte att jag ska utvärdera olika typer av gruppträning. Därför behöver jag er. Finns det någon gruppträning ni har funderat över? Någon ni vill veta vad den går ut på? Eller bara undrar vad min åsikt är. :P


Nu ska jag ta hand om min hälsa genom att göra lite julgodis ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Att göra julgodis är bra, särskilt om man gör det i rasande tempo, då bränner man fett ;) Däremot att äta det ger nog tyvärr inte samma effekt, inte ens om man äter i rasande tempo... synd! Fast är man sjuk måste man ju ha något att "trösta" sig med :) Krya på dig! :)

2011-12-06 @ 17:58:24
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: Sara

svar; verkligen! Jag ääälskar pannband ^^

2011-12-06 @ 22:50:45
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0