insikten och lyckan.

Jag tror att en av flera anledningen att jag undvikit bloggen är för att jag inte har tränat. Men så insåg jag, det är inte fel.

Jag vet var mina begränsningar går och jag försökte inte överprestera. Jag valde bort det som inte var allra viktigast just nu. Ja träning är livsviktig, men jag kommer inte dö av att inte träna några hektiska veckor. Om två veckor är jag klar med mitt plugg (yaaay, jag får ett liv igen) Och då kommer jag ha tid att träna utan några bekymmer. Jag tänker ju faktiskt komma igång och träna igen när jag är frisk, senast nästa vecka men helst typ fredag. Men som sagt, att lyssna på kroppen är viktigast av allt.

Jag älskar mig ändå. 

Och jag tycker att alla ni fantstiska som läser! Man får ha en tuff vecka, eller en månad. Man måste bara klara av att hitta tillbaka. Det är där utmaningen ligger, inte i att man presterar sju dagar i veckan. Hellre en kort promenad på en vecka än inget. Eller hur?

Ni är bäst, det vet ni. Jag peppas av att se hur ni kämpar. Så ge er själv kärlek och utrymme att andas. :) För det gör jag i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: ja, dom är fina! Jag köpte dom på Ixo House här i Ö-sund men dom finns säkert i andra Ixo butiker också :)

2011-12-05 @ 18:57:19
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla fina du, nu blev jag lite gladare <3

2011-12-05 @ 20:22:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har helt rätt som du skriver! Det är bättre med en kort promenad än inget alls :) Och så håller jag verkligen med att man peppas järnet av alla andra som kämpar :D Vad skulle man göra utan pepp?



svar: Jag blir också helt lyrisk av nya träningskläder ;) Haha. Gekås i Ullared är himlans bra när det gäller träningskläder för det är så billigt. Köpte mina sport-bh:ar för bara 59 kronor styck :O Har provat dom och dom funkar super :D Man blir ju glad i hela kroppen när något såpass billigt funkar hur bra som helst ^^

2011-12-06 @ 08:27:46
URL: http://entungvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0