Livet känns sådär.

Jag har ont. I handleder och fotleder och jag brukar få ont under fötterna när jag kliver ur sängen på mornarna. Det stämmer lite för mycket in på reumatism. Jag bara vill inte. Men det kan vara någon annan typ av ledinflamatiorisk sjukdom. Vi får se. Jag hoppas verkligen inte att något är fel.

Imorgon ska jag träna igen efter julfrossan. omnom. tänke köra 20 min på löpbandet, 20-30 minuter på crosstrainern. Lite stärkande styrka och avsluta i spinnsalen där jag återigen provar och känner på min spinning. :D
TAGGA! 

Denna vecka är också veckan då jag ska roa mig med att skapa ett nytt Vattengympapass inför våren. Där är jag också megataggad! woopidoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0