The ugly truth.

Stressen äter mig. Jag jobbar förmycket och jag har knappt tid över till att plugga. Sen var det ju det här med att träna. 

Saningen är, "you make your your time for workout". Ja det stämmer. Men jag kan inte skapa mer tid än allt det jag jobbar. det går inte.
Trots detta så precis som innan ligger jag på samma vikt. trots att jag INTE tränat på 2,5 veckor! Det är ju sjukligt. Någonting borde synas om jag tränar som en tok och inte tränar alls. På något sätt borde det synas. Jaja det är bara "2,5 vecka". Men äter jag "förmycket" för att gå ner i vikt parallet borde jag gått upp något kilo. Äter jag "förlite" jämte träningen borde jag gått ner lite iaf vid det här laget. 

Men på onsdag borde jag få svar vad det är för fel på mig. Jag hoppas att det är något fel på mig, annars blir det svält diet. Jag vill inte, men om det krävs så. 


MEN nu är jag sjuk. Jag ligger på soffan och bara degar. Skönt men jag blir för stressad i nuläget. Hade jag varit frisk hade jag hunnit pluggat i helgen och kunnat jobba. men men. Sånt är livet. 

Nu tänker jag spela the sims 2 och slökolla på tv. 

Åh jag vill verkligen träna nu! Svettas och förtränga lite stress. 

Puss på er om någon fortfarande läser.

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! Var själv sjuk för någon vecka sedan så jag vet hur jobbigt det är -.- Du får ladda inför friskheten och köra gärna då istället! :)

2011-12-05 @ 16:41:00
URL: http://entungvardag.blogg.se/
Postat av: anna

Krya på dig! :)

2011-12-05 @ 17:51:35
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin blogg



besök min blogg och bestäm priset på varorna

www.saleeveryday.blogg.se



www.saleeveryday.blogg.se

www.saleeveryday.blogg.se

2011-12-05 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0