Bitter kvinna smälter sakta bort och fram blommar jag igen.

Jag har som kanske märks haft en dålig dag. Men jag mår bättre nu.

Har läst på lite och jag tänker kolla min sköldkörtel, kan ju faktiskt vara en del av problemet. Sen tänkte jag kolla upp min sömnapné, eftersom min far påstått detta i flera år. Och stackars Marcus som oroligt berättat för mig att han vaknat mitt i natten och jag inte andats.
 
Följaden sida tycker jag är jättebra;
http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt#16

I och med de senaste inläggen så kändes detta så värt att få läsa;

"Särskilt yngre överviktiga män kan ibland snabbt gå ner tiotals kilo bara av att sluta dricka stora mängder läsk och äta godis"

Marcus dricker nästan aldrig läsk idag, men när vi träffades drack han läsk typ varje dag. Så att läsa det lyfte min dag en hel del.

Men cred till käre vännen C som jag så sällan hör och ser nånting av. Hans skruvade syn på livet kan alltid muntra upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0