En kortis.

Det blir ett kort inlägg.
Idag promenerade jag till teatern, sen åkte jag vidare till Forsgrenska för 30 min spinn och 55 min Box. Toppen, handskar invigda. Dock hade jag fett ont i magen! känns som magkatarr nästan. 
Men jag tror jag vet varför.
Förlite vatten för många barer. Var dålig och ersatte lunchen med 2 bars och två mandariner. Sen har jag ätit två mellanmål bestående av en bar. 

Dålig matdag. 
Men jag ska bättra mig. Ibland har man slarviga dagar. 

Men jag tycker synd om min mage.. =( Hoppas på att det blir bättre snart, jag kände mig dålig som inte kunde maxprestera, men jag var kvar så det får vara bra. 

Just nu är jag uppe i 8700 steg (jag har den inte på när jag sitter på cykeln) Så det blir nog en kvällspromenad på innergården för att få ihop de 1300 stegen för ingen dag kommer jag tillåta mig själv att ligga under 10'000 steg per dag.

Haha det blev inte så kort xP

Kommentarer
Postat av: HurtMaja

Sv: ja ja, jag förstår! Ja det låter ju smart.. kör du med några andra kosttillskott?

2011-11-17 @ 13:19:04
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0