En såndär period.

Det var väl fel vecka att hoppa på en utmaning.
Inte för att jag inte klarar av det utan för att det blev en lite krogrunda som avrundades med Donken i torsdags och igår var vi på allt om hälsamässan och matmässan. Vi provade praktiskt taget allt, sött som surt, ost som kött. Allt utom nötter. 

Så hur gick det med utmaningen? Njää. helt enkelt. Inte denna gång. Men jag är inte den som anmäler mig och skiter i. Det är fel och dåligt. Så jag visar vit flagga, erkänner mig förlorad denna gång och tar ett djupt andetag. Nästa gång ska jag inte bara lyckas, utan också vinna.

Denna vecka har jag inte träna särskilt mycket. Måndag, tisdag torsdag har varit träningsdagar men jag har ändå varit aktiv med vattengympa onsdag och Lördag. 
Sen har jag stressat som en galning och det är där problemet är. Jag ska imorgon förmiddag disponera mina dagar och se till så att det görs rätt och bra. Äta fel uppstår när man inte har en planering. Jag kan planera. 

Så är status. Idag har jag legat på soffan, och tänker ligga kvar här hela dagen.
Jag tänkte träna, men insåg att jag hade bara tränat för att jag kände mig "tvungen". Då är det bättre med en extra vilodag och köra lite hårdade imorn. Yepyep.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Bra jobbat ändå <3

2011-11-13 @ 19:16:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kommande veckas utmaning ligger nu uppe! Delta du med! <3

2011-11-13 @ 20:27:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0