Ibland så går tiden bara så jävla fort!

Jag har stressat järnet i några dagar nu.

Jag avrundade med att dra i mig fyra öl och ett glas vin igårkväll. Bara för att leva som om det inte finns en morgondag. Kanske inte bästa att göra när man ska skippa godis och annat skräp. Men jag har inte sötsakat mig eller druckit läsk så jag ger mig själv ett halvt fel för ölen.

Idag mår jag ändå bra. Men jag ska inte dricka något förräns den 15e December när nära väns födelsedag firas. Om ens då. Det får humöret avgöra. 

Dock kan jag säga att jag har bra aptit idag! Det kanske är det jag behöver med andra ord. Jag kör vägning och mätning imorgon bitti istället. 

Dagens bästa var dock när annan nära vän erbjöd mig att bada i badkar. Åh. Jag har inte mått så bra bra och känt mig så lugn sen jag vet inte när. Det är helt enkelt bestämt. Vi ska ha badkar!
Jag behöver kunna vara lugn.

Imorn är det vattengympa och träning igen. 
Tagga till!

hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Tackan

Badkar är vardagslyx:-)

2011-11-13 @ 19:36:57
URL: http://Farhuset.bogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0