Jahapp nähäpp.

Tydligen har inte det inlägg jag lagt upp här om dagen kommit med. 
Men det var ändå oviktigt. Så jag överlever.

Har fått veta att min basala ämnesosättning (dvs om jag skulle ligga i sängen ett helt dygn utan att vara sjuk) ligger på 1700 kalorier. Sen hela konceptet att gå och stå och sitta, ja å i mitt fall ha vattengympa eller träna också kräver ju sin del i kalorier också. Men just ligga ner i 24timmar så är det uträknat att jag bränner drygt 1700 kcal. Men vi får se om läkaren säger samma sak. Jag tänker fortfarande testa sköldkörtelns kompetens.

Och det mesta annat.
Ja jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Börjar på ny matdagbok imorn. Dels för att utesluta bara gluten, och dels för att jag ska bli bättre på att försöka mäta hur mycket jag äter. Jag orkade inte från början men nu börjar det bli viktigt. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0