Lusten, orken, suget.

Finns inte. Den är helt spårlöst bort. Undrar varför.

Jag vill bara dra ett täcke över huvudet och inte komma fram. För jag orkar verkligen inte!!
Jag vill inte gå hemifrån, jag hatar att se mig i spegeln och allt bara rasar. Utom kilona. Och till råga på allt så gör min sambo ingenting annat än att gå ner i vikt!!!!!!!

Skit skit skit. 

Det värsta är att jag bestämmer vad som får finnas hemma och inte, jag styr ganska mycket över hans matvanor. Och ser till att han kommer iväg till gymmet. FAAAN. Varför går det på honom men inte på mig!?!?!
Jag menar, jag tränar ju som en jävla dåre! och jag rör på mig hela fucking tiden. Plus att jag är instruktör och hoppar och studsar en massa jag inte ens räknar som träning!!

Jag orkar inte mer. jag gör verkligen inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0