Men arggggh.

Idag är en bajsdag!

Jag känner mig omotiverad och ledsen och det hjälper inte att mina jobbarkompisar säger att dom tror att jag äter för lite. (Seriöst?) Det värsta är att det är ju inte lekmän jag har och göra med. Jag jobbar på en sim- och idrottshall och där kryllar det ju av logiska själv med PTs, kostrådgivare och andra med relevanta utbildningar.

Min största ångest är att äta förmycket igen. Jag är livrädd för att gå upp i vikt. Det är min stora ångest här i livet. 

Men det är inte rättvist, i hela min tonår åt jag som en sportare och rörde på mig som en normal människa. Nu äter jag som jag anser är normalt att äta och jag lever som en sportare, alltså jag är en sportare!

SKIT.
Min dag suger. Nu ska jag sova så jag kan gå upp och gå på spinning imorn. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0