Att svälja sin stolthet och göra det som är bäst för välmåendet.

Jag såg nu att bilden i inlägget innan ser grått och trist ut. Tji fick jag för att försöka ta en fin bild med en Iphone. Men det va jättevackert egentligen.

Jag har insett att jag så länge försökt göra allt rätt på egen hand, jag ska ju bli PT! Men jag har stannat upp och insett, jag ÄR inte PT. Så om jag tar hjälp av en PT, så innebär inte det att jag aldrig kommer kunna bli PT själv. 
Så efter att ha läst lite bloggar om träning så visade det sig att det finns en internetPTsida som heter Aetas.se

Det tror jag kan passa mig. Eftersom jag är envis och lite bråkig på det sättet ;P 
Men ska höra mig för med några fler PTs också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0