Idag är jag en vinnare, mer än vanligt alltså!

Jag har precis fått reda på att Sportamore.se är villig att sponsra mig och mina läsare med 10% rabatt! Det är helt underbart! :)

Toppen!

Livet är på uppgång helt enkelt!

Var in på akademibokhandeln idag och fynda tre böcker, en hälsokokbok, en brödbakarbok och en yogabok. Jag gillar't megamycket! :)





Här finns dom fotade en och en så man kan trycka på dom och se dom lite större om så önskas.


Nu ska jag städa lite innan det är dags att bege sig till jobbet. Ska vara med på Rachels spinning innan jag själv hoppar skriker och motiverar andra till att ta i. På mitt vattengympapass som är fullbokat! 


Kommentarer
Postat av: emilia

vad roligt! hur började ni att samarbeta?

2011-10-31 @ 17:43:14
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det är ju helt fantastiskt. Grattis !!

2011-11-01 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0