Vattengympa med galen gubbe och toppenstund på gymmet.

Jag körde min vanliga vattengympa idag på GIH och blev näst intill attackerad av en jättearg gubbe som var upprörd över att det var musik i simhallen. Ja ni läste rätt. Han var arg över att det var musik i simhallen för att han inte kunde komma och simma en annan tid än just den tiden vattengympan är.

Han var väldigt hotfull och tog sig friheten att bara klampa in i hytten där ljudregleraren är. Dock är det många rattar att skruva på så han hittade inte rätt. De fyra deltagare jag hade idag var dock förstående och sa till i kassan att han varit hotfull och att de tyckt att det var obehagligt. Ibland får man vara med om spännande saker.

Sen gick jag ner på gymmet och använde upp adrenalinet. Axlar och biceps är helt möra. Benen kommer också gå i strejk. Jag körde hårt på Crosstrainern i en halvtimme idag. Supermör! Men jag var svettigare än jag varit på länge, vilket är ganska bra ;)


Jag har köpt nya träningströjor på Gina. Så den blev välinvigd :)

Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-10-29 @ 19:28:33
URL: http://nattstad.se/cacci
Postat av: Benita Fransén

kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker, lite feedback. Ha en fortsatt fin helg :)

2011-10-29 @ 21:59:15
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0