Jag är och mår sjukt bra och lite putt på bloggappen.

Spinningen igår morse gick ju som på räls. helt jäkla fantastiskt! jag är så nöjd och så lycklig. Kunderna var nöjda och livet kändes helt fabulöst!!

Eftersom jag jobbade stängning kom jag in då till 07 spinnen körde så det rök och sen åkte jag hem igen för en tupplur. När jag kom tillbaka till badet vid fyra fick jag höra att ryktet spritt sig så hela personalen visste om att det gått bra!

Wooohooo!!! Så är ju helt klart med på vicklistan såhär dryga två veckorna innan utbildningen. :D

Imorn bitti ska jag gå på spinning igen. Då är det den instruktören jag vickade för igår som kör. Oh yees.. ska köra mitt 1gg/veckan gymmande. Satsar mycket på kondition just nu (vilket jag aldrig kunnat förr, p.g.a. att jag gav upp iom att jag är astmatiker men ingen upptäckte det förrens för knappa året sen). 

JAG MÅR SÅ SJUKT BRA!

Jag har slutat se träningen som en viktminskning. Jag äter bara god mat. Men som har en nyttig tvist, det finns alltid god mat som är nyttig. Jag har aldrig varit ett pasta fan, så för mig är det ingen skillnad att äta fullkornspasta.

Jag har slutat kapa kolhydrater på dagarna. På kvällarna äter jag bara kolhydrater om jag ska träna på något sätt tidigt på morgnen dagen därpå. Ladda helt enkelt.

Försökte lägga upp en bild och ett inlägg på min fantastiska frukost med bloggappen. Men det gick inge vidare. 
Så här kommer den :)

image description
havre och quinnagröt med lite mjölk, linfrön, kokos och typ hackad kakao. :)

No sugar added.. ;)

Idag går jag in i den 18 dagen utan socker. So far so good. :)



Kommentarer
Postat av: Mega Me

Hej på dig!

Sjukt imponerande att du lyckas med spinning! :)

Jag har inte riktigt vågat på att testa det!

Ha det bäst! :-)

2012-02-04 @ 15:21:25
URL: http://blogg.improveme.se/mywaydown/
Postat av: JL

Hej! Vad kul att läsa att du mår bra, jag nskar att jagockså kunde börja se träning som viktminskning. Vet du, gillar du att dansa? Jag ska börja se min träning som en förutsättning för att bli bättre på att dansa, för det är ju sant, en salsadansare måste ha styrka och kondis! :)

2012-02-09 @ 07:29:29
URL: http://healthforever.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men guuud vad roligt! Och angboken, så är det med skräckblandad förtjusning som jag ska läsa den.. hehe!

2012-02-10 @ 13:09:27
URL: http://hurtigsoffpotatis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0