Lathet till sin yttersta spets.

Efter ett tufft spinnpass (som instruktör) stod storhandla på schemat. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg kokta, färdigskalade ägg i kyldisken.
Inget som hamnade i min korg i alla fall. Nej jag kom hem med mycket skojj, utöver mina vanliga nyttiga varor kom tillskotten, rött ris, kikärtor (jag vet, dåligt att det är första gången ;P) och groddar. Groddar har jag inte ätit på evigheter, Och aldrig hemma. Och första storhandlandet på evigheter som det inte slank ner någon typ av godis eller chips. No sweets at all. Good job.

Nu har jag precis avslutat Lunchen, Sushi. Nomnom. Så är det vidare till nästa plats för vattengympa. Lång dag, det ska in både teater med småpluttar och stängning på forsgrenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0