Spinning, och sen?

Slutkörd, mår galet bra. Som alltid. 

Spinning är helt fantastiskt när man väl kommit in i det. Jag älskar verkligen spinning. Och nu är jag snart där. Eller jag är där. Jag har redan instruerat två gånger och nu i helgen är det utbildning. Planen är att hinna med minst två spinningpass till innan helgen då det är många timmars spinning.. återhämtning? mjaaa.. En annan dag. ;) Nästa fredag ska jag ta det helt lugnt. Då ska vilopulsen styra dagen och jag tänker vila helt och fullt :)

Jag funderar på vad som ska bli den nästa utbildningen.. Vad ska jag engagera mig i att träna? Core? Pilates? Någon av dom blir det nog iaf. Åh jag vill kunna allt, jag vill vara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0