Fåniga motgångar som jag mumlar bittert åt ;)

Jag har fått eksem i ansiktet. Liksom hallå. skit också. xP
detta beror nog på att det är kallt ute, att jag tillbringar två dagar i vattnet och att jag svettas som en dåre när jag kör vattengympa eller tränar. Fyra vattengympor i veckan samt minst fyra intensiva träningspass i veckan. That makes Lindas face goes wäää... Jag smörjer mitt ansikte med fet kräm flera gånger om dagen. 

Men det kommer inte hindra mig från dagens spinning. Det är mindre än tre veckor kvar tills jag går utbildningen!!! ooh här ser ni en som är feett taggad!
Insåg nyss att jag inte vet hur man räknar heller. 

Mina sockerfria dagar är 44 och inte 55. hur katten har jag räknat egentligen xP

Men idag är det i alla fall dag 15 av 44 utan socker. 

Ett litet tillägg från idag blir att inte äta några snacks. Men nu när jag inte är beroende av socker längre så blir det lättare att ta bort chips och popcorn och annat jag lätt ersatt sockret med de senaste två veckorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0