Mycket vill ha mer.

Idag har jag övat kondition. Och jag pressade dessutom mitt eget PB i sprint 20 minuter! woho!!

Mitt problem är dock att jag inbillar mig att jag inte presterar bra. Jag blev ganska arg på mig själv, för jag har aldrig haft så här bra kondis! Skärpning! Jag är så grymt bra, så det är ju bara fåningt att inbilla sig något annat.

Mina tuffa tider (lite rolig sådär ;)

När jag sprang i November så slutade jag på distansen;
18/11 : 2,82.
Inte så märkvärdigt, jag vet. Men för mig var det bra då. Och trots att jag haft två dåliga träningsmånader med knappt någon träning alls så fick jag en riktigt boost när jag drygt 2 månader senare (i onsdags) sprang ännu längre på mina 20 minuter;

25/1 : 2,83. 

Ja det var bara tio meter. MEN det var längre. Det var en ganska bra kick i rumpen. ;)

Idag pressade jag med nästan hundra meter till!!!

29/1 : 2,92.
Målet och gissningen är att nu på onsdag komma över 3 kilometer. woohoo.

Taggad? you bet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0